求人No.3088
旅行正社員

【Operations Executive】正社員募集!訪日旅行の手配担当スタッフ

株式会社バッファローツアーズジャパン

新着求人やイベントの情報を
メールでお届け

1分で会員登録(無料)

会員ログイン


ID/PASSをお忘れの方

仕事内容

*ツアー、電車のチケット等手配業務
*ガイドのアサイン、管理業務
*請求書、支払い手配
*内外のお客様との良好な関係の構築
*シフト制による緊急電話対応
*定期的な会議の出席
*出張(必要に応じて)

*Book suppliers according to purchasing order from Reservations and use approved list of suppliers
*Manage, allocate guides
*Organize and send invoice with 100% accuracy
*Maintain excellent relationship with internal and external customers in a friendly and proactive manner.
*Carry an emergency mobile phone to attend 24 hours on roster within reservations and operations team
*Attend meeting
*Business trip if required

求める人材

*少なくとも1年から2年以上インバウンド業界で働いた経験(予約、ツアー企画、仕入、手配等)がある方優遇
*英語必須:流暢に話せてビジネスメールが書ける、また英語の文書に抵抗がないレベル
(※英語でのスカイプミーティングあり)
(※外国人の方はビジネスレベル以上の日本語の文章能力と会話能力必須)
*問題解決能力に優れている
*顧客中心になって物事が考えられ顧客優先のサービスを提供できる
*チームワークに優れ、コミュニケーションを大切にし、他のスタッフと協力し合える
*細かいことに気を配ることができ、複数の業務を同時にこなせる
*指定された勤務時間以外の時間に柔軟に対応できる
*基本的なパソコンスキル(Microsoftワード、エクセル、パワーポイント)

*Minimum of 1-2 years working experience in similar position in Travel Industry
*Fluent in written and spoken English and Japanese
*Well-developed problem-solving skill
*Customer-centric with commitment to high standards of service delivery
*Solid collaboration and communication skill (verbal and written)
*High attention to details
*Strong interpersonal and presentation skills across culture
*Able to work independently or in a team environment
*Flexible and able to work odd hours, with uncertainties/changing priorities and under pressure
*Willing to travel on business when required
*Personally aligned with Buffalo Tours Values
*Proficient with Microsoft Office applications

※外国人の方は、日本で就業することのできる有効な資格をお持ちの方のみ
※Only people who have legitimate work visa can apply for the position.

募集要項

概要 インバウンドツアー手配担当者(英語)
業種 旅行
職種 オペレーション
勤務地 東京都
千代田区神田美倉町
勤務時間 09:00〜17:30(実働7.5時間)
休日 土日祝日、その他会社の規定に準ずる
給与 年俸3,500,000円~(月30h分のみなし残業代含む。経験、能力により応相談)+交通費全額支給。賞与は業績による
試用期間 3か月
条件
正社員 / 外国人歓迎 / 経験者優遇 / 英語を活かす
待遇詳細 通勤交通費支給
社会保険完備
賞与(業績による)
有給休暇等、社内規定に準ずる
コメント 業務内容は、個人、グループ旅行の手配、企画の提案 、カスタマーサポートが主となります。
海外エージェントや他国にあるオフィスのスタッフと直接メールや電話のやり取りをする為、英語の使用頻度はかなり高く社内の公用語は英語です。

国際的な環境で語学を活かして働きたい方、旅行業での経験を活かして働きたい方、外資系企業やインバウンド業務に興味のある方大歓迎です。

Create, develop and implement processes following BT standards to increase efficiency.
Book and operate tours with accuracy within budget and profit secured. Provide customers with high level of customer service to satisfy them.

Perfect drive of English and Japanese language are required, and candidate must be customer focused, detail oriented and able to work at fast pace under pressure.
Only candidates with significant experience in operations or reservations in inbound tourism will be contacted.
必要応募書類
履歴書(応募前にアップロード必須)
職務経歴書(応募前にアップロード必須)
英文の履歴書・職務経歴書のみ受け付けますのでそちらを送ってください。やまとごころキャリアの応募フォームで応募後、直接送る場合はinfo.japan@buffalotours.comまで。

採用企業情報

企業名 株式会社バッファローツアーズジャパン
住所 〒 101 - 0038 千代田区神田美倉町7-1 Daiwa神田美倉町ビル7階
業種 旅行
事業内容 As one of Asia’s leading destination management companies, Buffalo Tours has been ‘changing lives through travel’ since 1994. With local experts across 11 countries and sales offices on four continents, we focus on creating memorable, responsible and innovative experiences that promote a positive impact on both travellers and local communities. By ensuring the economic, social and environmental wellbeing of people and places, our team keeps a local focus whilst reaching out through a globally connected network. As more than a DMC, Buffalo Tours is an integrated and ambitious family, bound by our shared love of travel.

当企業のその他求人情報

他の求人情報はありません。